Retail Automatisering Programma Dille & Kamille
Voor Dille & Kamille hebben wij een Retail Automatisering Programma gemaakt. In deze op maat gemaakte en web gebaseerde oplossing kan de retail organisatie zelf alle storingen binnen hun panden volgen en actie ondernemen met gekoppelde partners.

Voor wie was dit project?
Wie is de klant?
Dille & Kamille is een Nederlandse winkelketen, gespecialiseerd in een combinatie van voedsel, keukengerei, servies, zeep, planten, brocante meubelen en praktische huisartikelen. De keten werd opgericht door Freek Kamerling en de eerste vestiging werd in 1974 geopend in een werfkelder aan de Utrechtse Oudegracht. In 2022 kende de keten een aantal van 27 vestigingen in Nederland, twaalf in België en één in Duitsland.
Storing & onderhoud
Locatie dossier
Brandweerlogboeken
Koppeling leveranciers
Service Center

Storing en onderhoud in een notendop
Het proces
Wanneer er een storing optreed binnen de winkel van Dille en Kamille kan er een storing in de web applicatie aangemaakt worden door het personeel van de winkel. Deze storing komt direct binnen bij de service afdeling van Retail Bouw Management welke de storing verder beoordelen en doorzetten naar de gekoppelde service partij.
Zo wordt de monteur zo snel en volledig mogelijk geinformeerd over de storing. Ook alle bekende informatie of eerdere storingen worden direct meegestuurd. De monteur neemt de opdracht in behandeling en zal deze ook weer afmelden.

Wat was het lastigst?
De uitdaging
De uitdaging welke wij hebben gekregen van Dille & Kamille was om de applicatie ook in meerdere talen beschikbaar te maken. Dit gezien Dillen & Kamille ook in het Frans talig gedeelte van Belgïe gebruik van de applicatie wilde maken.
Hiervoor hebben wij de applicatie omgebouwd tot een multie language applicatie.

Eindstand
Het resultaat
Doordat Dille & Kamille gebruik maakt van het Retail Automatiserings Programma worden storingen niet alleen sneller opgelost maar bespaard dit alles ook tijd en kosten.
Het personeel op de winkelvloer kan zich volledig focussen op het helpen van klanten en hoeft zich niet meer bezig te houden met storingen.
Door wie is dit project gemaakt?
Werknemers die hebben
geholpen bij dit project
Bekijk ook eens onze andere projecten
Gerelateerde projecten
Heeft u nog vragen ?
Wij horen het graag als u vragen heeft. U kunt ons bereiken via de e-mail, telefoon, chat of WhatsApp. Wij staan voor u klaar!