Triple

Kennisbank

Heeft u een vraag of bent u gewoon nieuwsgierig? Kijk dan gerust hieronder bij alle veelgestelde vragen. Wellicht dat het antwoord op uw vraag hier te vinden is.

Is uw vraag ingewikkelder of is uw vraag niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op!

FAQ

Veelgestelde vragen

Het is begrijpelijk als u vragen heeft over uw website, hosting of email. Hieronder hebben wij een overzicht gemaakt met alle veelgestelde vragen.
Zijn de websites/webshops die jullie maken responsive?
Tijdens de realisatie van onze WordPress websites, WooCommerce webshops en software op maat houden wij altijd rekening met de weergave op zowel mobiel als op tablet en desktop!
Is mijn website veilig?
Wij scannen onze servers regelmatig op geïnfecteerde bestanden. Mochten er geïnfecteerde bestanden gevonden zijn, zullen wij hier actief op reageren door direct contact op te nemen met de eigenaar van de website.

Verder adviseren en controleren wij regelmatig of de verschillende websites genoeg up-to-date zijn. Wanneer de WordPress websites actief onderhouden worden zullen deze websites weinig risico lopen.

Kijk voor meer informatie op onze Onderhoud pagina!

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Verder zijn wij altijd bereikbaar via de mail, chat en via Whatsapp, wij streven er naar om altijd binnen 24 uur (tijdens werkdagen) uw vragen te beantwoorden!

Kijk voor meer informatie op onze Contact pagina.

Hoe kan ik de servernaam in de mailinstellingen wijzigen?

Als uw website recent verhuisd is, zal u de servernaam in de mail moeten aanpassen. Dit kunt u doen met behulp van het volgende stappenplan:

Stap 1: Sluit Outlook af indien deze is geopend
2: Ga via het start menu naar ‘Configuratiescherm’
3: Klik op ‘Gebruikersaccounts’ en vervolgens op ‘Mail (Microsoft Outlook 2016)’:
4: Klik op ‘E-mailaccounts…’
5: Selecteer het juiste E-mailadres en klik op ‘Wijzigen…’
Als het goed is opent er nu een venster met verschillende gegevens.
6: Bij Inkomende mailserver en Uitgaande mailserver zal nu nog de oude servernaam staan. Dit moet worden vervangen naar de nieuwe server, deze is u per mail toegestuurd.

Mocht u uw mailserver niet weten, of er niet van op de hoogte bent gebracht via de mail, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Als u meer informatie wilt over het toevoegen van een mailaccount, kunt u naar onze Email instellen pagina gaan. Hier staat voor elk mailprogramma een handleiding hoe u het kunt instellen.

Hoe zit het met onderhoud aan de website nadat de site live is?
Wij bieden onderhoud aan voor zowel nieuwe als bestaande WordPress websites en WooCommerce webshops.

Kijk voor meer informatie op onze Onderhoud pagina!

Verzorgen jullie ook e-mail?
Jazeker! Mail is mogelijk bij ons. Wij bieden mail aan via onze (Web)Hosting pakketten en via Microsoft Office 365. Lees de des betreffende pagina’s voor meer informatie!
Mijn domein staat geregistreerd bij een ander bedrijf, is dit een probleem?
Dit is geen probleem, een domeinregistratie staat los van hosting. Wel adviseren wij om zoveel mogelijk ICT diensten onder één dak te houden. Wilt u een domeinnaam, hosting pakket of andere dienst naar ons verhuizen? Dan doen wij dit geheel kosteloos via onze verhuisservice!
Ik zit bij een andere hostingpartij maar wil graag overstappen, is dit mogelijk?
Dat is zeker mogelijk! Wanneer je een ICT dienst wilt verhuizen naar ons toe, bieden wij een gratis verhuisservice aan. Neem contact op voor meer informatie!

Heeft u nog vragen?

Wij horen het graag als u vragen heeft. U kunt ons bereiken via de e-mail, telefoon of WhatsApp. Wij staan voor u klaar!