Abonnement limiet overschreden
Welke melding krijgt u in de mail?

Disk space
Disk space limiet abonnement overschreden
U ontvangt deze email omdat uw website of mailbox de limiet van het abonnement heeft overschreden. Vaak zien wij dat dit komt doordat er op de website veel grote (vaak ongebruikte) afbeeldingen staan.
U kunt dit oplossen door grote ongebruikte afbeeldingen te verwijderen van de website.
In de mailbox is het vaak het geval dat deze simpelweg vol is. Door de mailbox op te schonen maakt u meer plaats vrij.
Mocht het niet lukken om meer disk space vrij te maken dan is het wellicht verstandig om uw abonnement uit te breiden.

Traffic limiet
Traffic limiet abonnement overschreden
U heeft deze email ontvangen omdat de website meer verkeer verwerkt dan uw abonnement toe laat.
Dit kan komen doordat de pagina’s op uw website vrij groot zijn (bijvoorbeeld door hoge resolutie afbeeldingen), als veel bezoekers deze pagina dan bezoeken kost dit veel data verkeer.
Mochten er geen onnodige grote bestanden op de pagina’s staan is het wellicht verstandig om uw abonnement uit te breiden.


Mailbox limiet
Mailbox limiet abonnement overschreden
U ontvangt deze email omdat u de limiet van het maximale aantal mailboxen van het abonnement heeft overschreden.
Als u mailboxen heeft die u niet gebruikt kunt u deze verwijderen, mocht u alle mailboxen ook daadwerkelijk gebruiken is het wellicht verstandig om uw abonnement uit te breiden.
Heeft u nog vragen?
Wij horen het graag als u vragen heeft. U kunt ons bereiken via de e-mail, telefoon of WhatsApp. Wij staan voor u klaar!